Успехът не е ключът към щастието. Щастието е ключът към успеха. Ако ти обичаш това което правиш, ти ще успееш. ~Буда

петък, 15 септември 2017 г.

Нашият възлюбен съпруг, баща, дядо в последните му минути...

Вицовете понякога са самата истина, или не....
Нашият възлюбен съпруг, баща, дядо в последните му минути. Край леглото му сме се събрали многобройните му роднини и пра-внуци, всички тихо и скръбно чакаме края ...

И тогава той идва на себе си и казва:


- Искам да ви кажа тайната си - всъщност никога не съм искал да се оженя. Имах всичко. Мощни коли аз сменях като носни кърпички, жените ми се лепяха като пчели на мед, имах един куп приятели и пълен портфейл ... Но един ден един мой приятел ме посъветва да се оженя, като каза, че ако аз нямам семейство, в последния час на смъртта, няма да има кой да ми даде чаша вода  ...и да утоли жаждата ми.

Ето как аз се ожених и животът ми се промени коренно - дискотека и секс замених с идиотските  сериали по телевизията, пътуването с автомобил стана само по предназначение - децата  на училище / от училище до вкъщи, до магазина и веднъж годишно цялото семейство до морето. Кесията беше тънка и слаба като затворник в концентрационен лагер.

Красивите дни на свободата, вятърът ги издуха... И сега, когато лежа на леглото на смъртта,ме мъчи едно ужасно нещо ... "

- Какво, любими, - всички питат.

- Е, не съм жаден.....!

Няма коментари:

Публикуване на коментар